torsdag 31 mars 2011

Mina tankar på löpbandet

Varför luktar den där tjejen i maskinen brevid mig fisk???? Shit, jag kan inte stå kvar, måste byta band fast fan hon såg att jag tittade på henne och hon var grymt fet och går jag härifrån så tror hon att det beror på henne......fast det gör det ju för hon luktar fisk...........Faaaan vad det luktar....men vänta, nu gick HON. Puh och tack, nu ska jag bara njuta vidare om jag nu kan få igång den här jävla snikmp3spelaren igen..........Tamdadam! Meh, va fan nu då? Nu luktar det sura kläder? En sur man i sura kläder har nu intagit fisktjejens plats och sitter där och luktar. What the hell är det frågan om undrar jag????

Jag härdar ut och knatar vidare och njuter så in i helvete när surgubben går. Nu kan jag andas igen!!!!! Aaaahh. Resten flyter på bra. Jag gör det jag ska i gymmet sen vidare till simhallen!!!! Tjoho tänker jag på väg ut i duschen. Nära nu, måste bara kissa lite. Ut från toan kommer en naken kvinna som luktar bajs! Jag undrar igen vad fan det är som pågår?????? Håller andan, kissar, duschar och ger mig ut i den tomma, tysta och LUKTFRIA simhallen som jag totalt bara äger.

Fånga ögonblicket........utan dofter!!! Hallelulja!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar