fredag 11 mars 2011

Bland droger och olika forum....

Jag står för droger och mannen för forum!!!!!

Han är en forumnörd!!!! En RIKTIG forumsnörd!!!! Det senaste är ett badmintonforum?!

Allt ska kollas upp. Det börjar med att han kollar tester. Sen utvecklas det till att han halkar in på olika forum. Bra eller dåligt att vara så undersökande? Jag vet inte. Vad jag dock vet så tillbringar han mer tid på forumen än tex med att faktiskt arbeta när det gäller tex nånting som har med renoveringen att göra. Byggahusforumet.......undrar hur många timmar han tillbringat där?

Köpavagnforum, köpacykelforum, köpabilforum - då uppdelat på bilmärke så det finns hur många som helst, köpaavfuktarforum, bokaresatillgreklandsforum......Jag kan fortsätta hur länge som helst men jag orkar inte. Han hittar forum till allting. Bryr sig helt enkelt för mycket om vad alla andra tycker om saker tycker jag. Det senaste är som sagt ett badmintonforum. För att han köpt en racket för 200 kr som inte känns bra. Då är det bäst att inför nästa köp kolla minst 5 olika tester plus att kolla forum och se vad alla andra säger. Att besöka diverse butiker ingår också i denna massiva undersökning. Jag undrar om det kommer att vara värt det? Jag menar, kommer han att spela nånting??????

Jag blir bara trött på så här omständiga människor. Jag knaprar ett piller till och sjunker in i dimman.......Zzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar