söndag 20 mars 2011

Fast nä, jag orkar inte nytta mig just nu....

Göra nytta alltså. Nyttig däremot har jag nästan blivit. Äter fortfarande inget onyttigt i veckorna. Knappt på helgerna heller. Utöver det så kör jag enligt tallriksmodellen just nu. En knytnäve protein, en knytnäve kolhydrater och resten sallad. Oj, nu lät det nästan som om jag visste vad jag pratar om  vilket jag inte gör. Kan inte ens skilja på kolhydrater, protein och vänta, vad är det mer????Ha ha ha men såhär säger jag så att jag själv fattar: En näve pot el pasta el ris, en näve kött, fisk eller whatever och resten sallad. Så nu är jag med:) Min tränare på gymmet tycket jag skulle helt sluta med bröd, äta råris och fullkornspasta mm. För krångligt tycker jag. Går jag inte ner något så provar jag det senare. Nu bara tallriksmodell innehållande allt utom fikabröd, läsk, glass, godis mm. Träning - skulle vilja 7 dagar i veckan men man ska tydligen vila oxå och sen hade jag ju ett jobb, en familj mm:) 3 gånger i veckan har jag sagt. Det är realistiskt och genomförbart.

 Fan va laddad jag känner mig! Kan det höra ihop med att våren är här:) Lovely helt enkelt!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. ta bort alla kolhydrater, dvs ris pasta bröd potatis. två nävar protein (fisk, kött, kyckling, ägg)... <3

    SvaraRadera
  2. Du är bäst tjejen! Jag ska haka på dig snart! KRAMKRAM o PUSS

    SvaraRadera
  3. Tack syster, då har jag koll nu då:)

    Sanna: Va kul om du hakar på du med fst du kör väl ditt race? eller har du gett upp grädden;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men glöm inte grönsakerna ;-)<3 <3

    SvaraRadera