söndag 13 mars 2011

Vann rätt låt?

Ha ha jag kör liiiite mer mellonörderi då jag faktiskt tycker denna finalen var riktigt rolig.

Visste att det skulle stå mellan Danny och Eric. Jag hade grym beslutsångest så jag röstade på båda. Fick dock känslan redan på inledningen av saades låt första gången den spelades att det var den som skulle stå som vinnare i globen och så blev det ju. Jag har nog lite känsla för mello iaf:) Går vi inte långt i eurovision med den låten, då kan vi nog lägga ner för gott tycker jag!

En undran om Sanna Nielsen.....Är hon släkt med Brigitte eller vad hon nu heter? Hon som man såg i snuten i hollywoood 2. Dom var extremt lika igår då Sanna så ut som hämtad ur just den filmen med pojkfrilla a´la superultrablond 80 talsstyle.

Bengtzing, varför såg hon förvånad ut över låg poäng? Jag är inte förvånad. Snälla, låt oss slippa henne i framtiden..

Utöver det har jag nog inte så mycket mer att tillägga i detta ämne.

Kanske att Danny såg lite ledsen ut och att jag ändå tycker att dom kunde ha vunnit båda två.

Vart var Darin detta år?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar