måndag 28 mars 2011

Sjukstuga hemma nu då och 10883 steg på det!

Jag ska inte gnälla allför mycket nu då jag vet att det finns bloggvänner som har det värre med sjukdomar. Barnen har varit sjuk mer eller mindre hela sälenveckan och natten till igår fick stor öroninflammation. Mannen är pissig i luftrören och liten hostar och snorar vidare dock lite mindre än tidigare. Jag är dock frisk, peppar peppar. Måste bero på att jag är så fruktansvärt sund och nyttig just nu:)

Dagen idag har vi bara varit hemma allihopa. Jag smet en stund och gick en lång svettig vårpromenad. Helt jävla underbart var det. Just me and my mp3:) Imorgon blir det gym sen sim och sedan dans.

Det var väl ungefär det jag orkade med att skriva idag. Tom i huvet...........

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar