fredag 1 april 2011

Pedofiler

Det gick ett program på tv sent igårkväll när jag kom hem från träningen. Det handlade om pedofiler. En utredare berättade en sekvens som han sett på ett band. Det involverade en 5-6 åring. Jag kan inte ens skriva om vad han beskrev. Det gör för ont och jag mår illa.

Från botten av mitt hjärta så tycker jag att pedofiler borde straffas med döden. Jag har länge varit emot dödsstraff men pedofiler borde dö!!!! Jag skulle döda om mina barn råkade illa ut. Utan tvekan. Att ge sig på försvarslösa barn, allt från spädbarn till tonåringar är helt oförsvarbart. Att det ens finns människor som kämpar för dessa i form av advokater mm är helt obegripligt för mig. Dom borde inte ha rätt till något försvar alls.

Its a sick and twisted world och ibland vill jag inte alls vara med. Det blir övermäktigt när man tänker på allt som händer runt om i världen.

Ibland önskar jag att jag själv var ett barn. Lyckligt ovetandes om allt som pågår. Då skulle man slippa den här maktlösa känslan som återkommer om och om igen. Känslan av total hopplöshet då världen ibland verkar bestå av mer onda människor än goda.

Är det så illa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar