fredag 18 mars 2011

Åkej rå.....

jag ska vara mindre bitchig imorrn. Jag erkänner att jag varit en riktig bitch hela dagen lång idag. Gnällde på lunchen och fick en ny, fräste åt tant i hiss som inte höll den åt oss med griniga ungar, skällde på tjej i felanmälan för att toahelvetet inte öppnades med koden vi betalat 5 kronor för, gnällde högt om att berga centrum var bajs, skällde ut tant på vårdguiden, skällde ut tjej i växeln på danderyd..... fan var det nåt mer? Jag minns inte.....Jag har nog för mycket fett just nu bara. Det är nog därför som jag är så bitchig. Fettbitchig. FETT bitchig.

Jag ska zumba bort lite imorrn. FETT zumba med dallrande röv och gravidmage! NEJ, jag var ju inte gravid har jag ju sagt, det bara ser ut så! Ska styrketräna innan oxå. Om jag har migrän så ska jag träna ändå!!!!!!

Får se om den där killen är så jävla het då och om han kan sina grejer. Jag vill danszumba, inte aerobiczumba!!!! Vi håller våra tummar för det!!!!

Nu tänker jag sova och hålla tummar och tår för att den lille kan sova inatt!

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar