söndag 20 mars 2011

Feelgood....

Att starta dagen med träning har lixom gjort susen. Att dessutom ha blivit av med plåstret som faktiskt sover gott har gjort att jag kunnat sitta på trappan och kaffa och sola plus att jag kört ett kort strechprogram och även kört några massageövningar. Det känns superbra. Jag lixom känner hur blodet flödar i kroppen.....mest i öronsnibbarna just nu som hettar grymt:)

Jag tror att jag har laddat så pass mycket nu så att jag står ut med ett plåster i några timmar till utan att få psykbryt. Hemsk känner jag mig när jag inte orkar med liten:( Han mår ju jättedåligt men shit vad påfrestande det är ändå.

Tack o lov så har jag fått i honom medicinen idag iallafall. Tuben med 2 olika mediciner i. Igår funkade det inte alls. Han sov så oroligt den lilla stackaren. Hoppas hoppas att han mår bättre när han vaknar nu. Det värker i mammahjärtat att se honom så sjuk:(

På schemat vidare idag står packning då vi är optimister och tror att vi ska kunna fara imorrn, samt handling. Kylen skriker "fyll mig" och blöjlådan skriker "snart tom". Tur att det är så fruktansvärt skoj att handla.......

Näpp, lite nytta på det då innan liten vaknar...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar