torsdag 10 mars 2011

Hej då och hallå

Jag svär, han har den sötaste rösten i hela världen!!!!!!

Sollentuna centrum var ju inget speciellt alls. Rätt trist tycker jag. Var där på lagerhause men kände som vanligt att det bästa lagerhauset är den vid stureplan.. Dock så hade dom village där.......en jäkla tur att liten var med.....han är en effektiv variant av den tråkige mannen som ska vara så jävla ekobroniskkromisk eller vad han nu brukar prata om ........jag fattar inte alls vad man menar med det;)

Idag har jag en vilodag från träning. Har tränat mån, tis, ons. Gått en långpromenad idag men det räknas ju inte som träning men ändå. Syndat har jag oxå gjort. Tryckte i mig en kexchoklad som låg och skrek efter mig i skåpet!!!!! Fy faaaaan vad god den var.

Imorgon blir det långpromenad igen eller så kanske jag utnyttjar barnvakt och drar ner och tränar!

Eftermiddagen kommer vi att tillbringa i väsby på lek och bus som tydligen ska vara bra. Nytt och fräscht lekställe i infra. Dyrt dock men har barnen kul så är det värt det! Eftersom jag INTE gick in på village så har vi råd med lek och bus istället;)

Helgen bjuder på mkt saknade vänner som kommer på lördag. Tacolördag och mello, helt underbart!!!!! Söndagen går i kalasets tecken. Finaste lilla E fyller 5 år vilket vi ska fira heeeela dagen lång. Först barnkalas och sedan släktkalas. Eftersom vi är båda så får vi kalasa gånger 2. Det gillar jag!

Nu ska jag boka in ett köttigt, svettig zumbapass med "het" latinokille......... Eller först ska jag tydligen byta bajsblöja på stinky liten 80 centimeters.........

Glamour......

1 kommentar:

  1. Haha, vad du är skön! Tack för att du skriver så öppenhjärtligt och kul!

    SvaraRadera