lördag 26 mars 2011

Nej då......

han är fortfarande en liten odåga men gårdagen var kanske lite lugnare. Idag rinner det illgrönt snor ur hans näsa konstant. Det kanske är bra att det rensas ut?! Hans humör har vi nog fattat att det är ett tillstånd som lixom kommer att vara mer eller mindre. Att säga att han är viljestark är att underdriva. Gode gud, ge mig kraft att orka typ!

Solen skiner idag men natten har varit kall. 10 minus ute nu men vi hoppas att det varmar på sig. Stor har blivit en riktig blivande stenmark här. Han åkte skidor från halv 11 till halv 5 igår. En liten mac ski paus fick jag till men annars var det bara å åk hela tia! Han utmanade sig själv hela tiden och åkte högre upp och gick från att få hjälp med liften till att fixa det helt själv. Jag är grymt imponerad och ser fram emot nästa år då han får lära mig att åka. Då ska vi även ställa den lille på skidor då han kommer att vara 2 1/2 år och då är det väl dags att börja:)

För mig blev det 2 promenader vilket absolut är alldeles för lite. Jag har träningsabstinens och ska på måndag om inte mannen ska spela badmington ner och träna. Simma och dansa på tisdag. Gud vad jag längtar!!!!

Ikväll kl 20.30 är det Earth Hour Självklart hänger man på. Tända ljus och sitta och prata med varandra. Det ska bli mysigt tycker jag. Med tanke på alla katastrofer som händer så borde vi göra sånt här oftare tycker jag!

Nu ska jag ta tag i dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar