måndag 7 mars 2011

Ny vecka nya tag

en ganska slö helg har passerat. Noll umgänge, lite sjukdom och lite jobb. Saknar sååå att umgås. Hoppas på att nästa helg kan bjuda på mer sådant.

Veckan bjuder på följande:

Idag ska jag och liten på en utflykt in till stora staden. Händer aldrig så det ska bli spännande. Kvällen bjuder på dans för stor och för mig månadsmöte med rädda barnen där jag nu är kassör sedan svettig zumba på dansskolan.

Tisdagen blir det jobb för min del. Stor har fotboll och jag har på kvällen magdans. Kanske en träning eller simning innan på det, får se vad som hinns med.

Resten av veckan är hittills ganska oplanerad. Träning står såklart på schemat. Annars gillar jag att äga min tid och inte ha allt planerat. Göra det som faller mig/oss in.

Nu ska jag ringa fina A och se hur dom har det. Kanske planera en lördagsmiddag;)

Tjolahopp tjolahej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar