torsdag 31 mars 2011

Skamlöst...

så kopierar jag denna från lilla A:s blogg.

Vet ju mina 3 typ som läser men tänkte att det är kul iallafall.

För några veckor sedan florerade en fin enkät på flera bloggar nu är jag nyfiken på dig; ta chansen och säg hej:)

1. Hur gammal är du?

2. Bloggar du? (Lämna gärna adressen!!)

3. Har vi träffats i det verkliga livet?

4. Minns du hur du hittade hit?

5. Vilka blogginlägg, som jag publicerar, uppskattar du mest?

6. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om?

7. Har du ett förslag på en bloggrubrik?

 (fst jag skriver ju mest massa strunt från mitt huve bara så detta kanske mest är för att få reda på vem som läser.....nyfiken som jag ju är:)......

1 kommentar:

  1. 1) Hur ung som helst!
    2) minatankarmittliv.blogspot.com
    3) I allra högsta grad :O)
    4) Genom dig!
    5) Bängfläng
    6) Om dina tankar...
    7) Äntligen friska!

    SvaraRadera