tisdag 8 mars 2011

Zzzzemlor, jobb och magdans....

barnvakt som även bjöd på middag....En summering av dagen idag.

Imorgon är det jag och den lille som ska hänga igen.....en sväng till öppnis och trötta ut honom. Kanske sedan en sväng till sollentuna centrum som jag inte varit till ännu. Saknar någon att hänga med på dagarna nu när man är hemma mamma igen.

Så mycket orkade jag skriva idag. Torka i hjärnan efter att kreativiteten flödat i blogghuvet idag men blev stoppad av arbete. Så kan det vara.

Det faktum att mannen som är snart 35 år sitter och kollar på big brother gör mig illamående och fundersam över om han är funtad som ett cp eller bara allmänt dum i huvet.

Jag sover på saken!

3 kommentarer:

  1. Nu när Tobbe gått ut så slipper jag kolla! Tack för det!!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ingen kommentar om det....jag utgår från att du skämtar......

    pöss

    SvaraRadera
  3. Sett ca 1,5 avsnitt men jaja.....

    SvaraRadera