måndag 21 mars 2011

Wax on, wax off.....

HELVETE skriker jag och undrar vad jag gett mig in på????????

Jag är en hyvlare. En engångshyvlare som används 100 ggr tillsammans med duschkräm. Nu fick jag en crazy ide om att jag skulle vaxa benen. Vaxa benen själv. Nu sitter jag här med svullna röda prickiga och jävligt onda ben och undrar VARFÖR?????

Jag har tryckt ut 2 varelser ur ett fingerstort hål utan bedövning men jag svär, detta var värre.

Senaste tiden har jag tänkt på att prova en brasiliansk vaxning......Neeee, inte längre. Helt absolut inte aldrig att jag tänker göra det alls ett endaste dugg!!!!!!!!

Håret är inte ens helt borta så detta måste jag avsluta imorgon. Det känns härligt att ha det att se fram emot. Plockade just fram pincetten och tyckte att det var smärtfritt helt plötsligt så den kanske får avsluta jobbet!

Nu vet jag iallafall varför man

1 Inte vaxar benen bara för att prova mitt i vintern
2 Gör det själv hemma helt oerfaren och med säkert mindre remsor än salongerna har
3 Harvar med rakhyvel 5 dagar i veckan ELLER ser ut som shreks fiona ända fram tills sommaren

Man lär sig något varje dag och idag har jag verkligen fått veta vad innebörden av " vill man bli fin får man lida pin".

Enda problemet är att benen är skitfula, röda, prickiga, svidiga, onda och forfarande mer lika fionas än lena och fina.

Jag tar en citodon nu och lägger mig då och tänker inte berätta för 2 vänner som jag kanske var lite kaxig inför under gårdagen gällande detta ämne. Jag säger nada och lider i det tysta................gonatt........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar