söndag 27 mars 2011

Hemma.....

och väntar på en buffalopizza från il forno. Pizza är nyttig mat och det passar bra då jag ju nu för tiden är en nyttig tjej:)

Bilfärd på ca 45 mil är avklarat. Gick ganska smärtfritt förutom ett galet utbrott som liten fick inne på mc donalds i borlänge. Han lackade ur när jag skulle bära honom för att gå och leta efter bord i knökfull restaurang. Skrek som om han var besatt av djävulen och ålade och kastade sig runt i min famn. Hamnade på golvet några gånger då jag ställde ner honom men han kastade sig baklänges på skitigt hårt stengolv så det blev famnen igen. Han höll väl på i ca 5-10 minuter innan han lugnade sig. Dessa minuter solade jag mig i glansen av uppmärksamhet jag fick av alla som stirrade på oss runtomkring. Jag älskar ju att stå i centrum för allas uppmärksamhet så detta var ett underbart ögonblick........Undrar om det var fler än jag som tänkte på den otäcka ungen Damien i Omen????

En härlig liten vecka med stor familj gick snabbt förbi och jag längtar redan till nästa tillfälle då vi kan ses allihopa.Jag älskar att umgås många på en gång så det kommer nog att kännas lite ensamt veckan som kommer. Dock så är jag rätt säker på att den lille kommer att se till att jag har att göra............amore amore!

Träning imorrn, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag!!!! eller hur var det? skulle man vila oxå;)?! Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar