torsdag 2 december 2010

Nu tar jag helg...

har lixom gjort mitt för denna vecka känner jag. Helgen bjuder på dansuppvisning på söndag. Stor har uppvisning i breakdance:) Ska bli fantastiskt spännande och kul. Extra kul är att få dela denna upplevelse med storkusinerna med familj:) Sedan blir det middag med A och D som även var här i söndags och åt och fikade. Jättemysigt.

Imorgon ska vi till ikea och inhandla lite klädförvaring. Blir helt galen av alla kläder som ligger och skräpar överallt. Kläder kläder kläder aahhhhhhh blir tokig!!!!!!!

Ha ha fast apropå kläder så köpte jag en ny vinterjacka igår eller faktiskt en begagnad. En assnygg didrikson jacka, lite brungrön. I löv helt enkelt. Det var lixom ett sånt moment där jag tog den på och bara aahhhhhhh den måste jag ha......och så blev det! 800 kr fattigare men det var det klart värt för att få häcken lite varmare i denna rysskyla, hualigen. Det är ju ingen hejd. Igårkväll var det 17 minus här.........Inte kul. Hoppas det vänder snart.

Nu ska jag ta en dusch, göra lite te och krypa upp i soffan och bara mysa. Tänka på att helgen är här och bara njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar