onsdag 15 december 2010

Dag 13 - Den här veckan

är det veckan före jul. Barnen är lite åt det mer friska hållet, jag är åt det lite mer sjuka hållet med hosta och snor snor snor. Denna veckan är det musikhjälpen för fullt där dom samlar in pengar i ämnet "Barn är inte till salu"! Det håller jag med om men att skänka bort dom är väl ok?;)

Denna veckan skulle jag ha tokjobbat för att plussa på i timbanken....istället blir det plussa på minus i timbanken för att jag är sjuk. Åt helvete med det då!

Denna vecka är det påfyllning av mina fantastiskt snygga naglar. Nu blir dom juligt röda.

Vi blir välsignade med barnvakt för att kunna röja i källaren så vi kan bli klara någongång. Vi ska även få ge oss ut tillsammans jag och el mano och köpa klappar. Lovely när man är sjuk och bara vill sova.

Veckan avslutas med släktkalas för att fira kusin som fyller gammalt.

Dagen idag ska jag ta ett avbrott i att vara hemma och vara sjuk och fara till jobbet???? för att sedan ge oss ut och äta jullunch!!!! Äta bör man annars dör man!

För att orka ska jag alvedona lite nu.

Det var den här veckan det!

Merry fuckin Christmas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar