måndag 20 december 2010

Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj, här borde man typ skriva mina barns födelse så jag gör väl det MEN det finns många fler....

Jag och S hade ju vårt kaninrace när vi var små. Det är ständigt återkommande minnen jag har. S finns förutom kaninerna väldigt mycket i mina härliga minnen från barndomen.

Ett annat härligt minne är mitt första brorsbarns födelse. Jag fick meddelande i skolan att han äntligen kommit så jag skolkade resten av dagen, kastade mig på bussen in till danderyd, irrade runt i korridorer på ds i typ 1 timme, kom äntligen fram till bb och fick hålla min ögonsten som då var endast 3 timmar gammal. Min älskade bror med fru och bebis var fortfarande kvar i förlossningssalen och där kom jag ångande. Det är iaf ett återkommande minne jag har som gör mig lycklig och varm när jag tänker på det. Den lilla bebisen blir 15 år??????? i januari!!!!

4 kommentarer:

  1. Bara så att du vet!!!// S

    SvaraRadera
  2. Åh fina du. Jag älskar dig oxå. Du är speciell och kommer alltid vara en stor del av mitt liv. Glada minnen har vi tillsammans, hoppas vi kan skapa fler!

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Klart vi ska så fort snoret mirakulöst bara försvinner ;O)

    SvaraRadera