lördag 18 december 2010

Dag 16 - Min första kyss

Hmmm..........Jag har ett svagt minne att det kanske var fel person lixom......På en klassfest hemma hos en kille som var 2 år äldre, kan det varit i 4:an redan? Minns att man tävlade om vilket par som kysstes längst eller något sånt. Jag fick kyssa han som hade festen och han låg inte på min lista över såna jag ville kyssa om man säger så. Tragiskt nog så tror jag att han tog min kyssoskuld. Dock så minns jag att jag blev förvånad att det ändå kändes helt ok trots att jag som sagt inte var så het på honom.

2 år senare var jag tillsammans med en kille som ville kyssas hela tiden. Varje jävla rast så skulle vi ses och kyssas. Skitjobbigt var det. Ibland försökte jag stanna inne för att jag helt enkelt inte orkade mer. "Snälla, du kan väl spela fotboll idag istället", minns jag att jag sa någon gång men det ville han inte, han ville vara med mig......och kyssas! Blött och långt blev det och så höll vi på tills vi tog "studenten" från 6:an i vår skola med de fina vita kepsarna vi fick. Då skildes vi åt. Hur skulle man lixom vara tillsammans med någon på sommarlovet? Gick ju bara inte tyckte vi trots att vi bodde 10 min med buss från varandra. Efter sommaren började vi i ny skola båda två dock samma men då var jag så upptagen med att vara cool så vi har nog knappt pratat sedan dess. Han var iaf en fin kille som gillade att kyssas helt enkel. Det gjorde ju jag med men inte lika ofta kanske:)

SMACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar