tisdag 7 december 2010

Dag 5 - What is love?

Detta är svårt! Kärlek är känslor. Jag har mycket känslor i mig och älskar mycket. Min familj, mina vänner, mig själv. Jag älskar känslan jag får av att göra vissa saker. Musik är kärlek för mig lixom att se en bra film som får mig att känna. Känslor är kärlek. Va svammligt det blev. Störst av allt är kärleken till mina barn. Den är så naturlig. Den behöver aldrig jobbas på, den bara finns. Kravlöst. Kärleken till mina barn gör mig lycklig och varm.

Jag trodde jag hade svar på den här frågan men inser att jag inte alls har ett fyndigt kort svar:)

Störst av allt är kärleken. Den är så stor så att den inte ryms i ord. Jag suger på ordet ett tag till........KÄRLEK.......

För mig är det viktigt att människor runt omkring mig visar känslor. Vågar öppna sig, visa sig sårbara precis som jag. Människor med fin yta och som aldrig visar sitt sanna inre är inget för mig. Att inte visa känslor är okärlek och det blir ingen glad av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar