onsdag 8 december 2010

Dag 6 - Min dag

Vaknade första gången vid 4, gick upp och gjorde välling till liten, sov sen vidare till 7. Upp, äta frukost, göra iordning mig och stor sen lämna skolan och sen vidare till jobbet. Idag var jag själv, chefen var hos kund så lunchen var trist och blev en korv på statoil då jag passade på att tanka. Jobba lite till sen till täby på samtal. Vidare till täby c och provade underkläder och fick en spark i häcken av att se mig själv i provrummet....bakifrån. Usch tänkte jag och beslutade mig för att bli smal igen:) På väg hem i bilen kom migränen och lagom hemma däckade jag i sängen med piller och kallgrejen på huvet. Nån timme senare fick jag mat sen lägga barn och nu sitter jag här och summerar dagen och tänker: Fan vilken trist dag!!!

........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar