fredag 17 december 2010

Dag 15 - Mina drömmar

Oj va svårt. Är det mina drömmar eller mina drömmar??? Jag drömmer på natten och jag tror att man för det mesta ska hålla sina drömmar för sig själv annars med risk för att bli tagen för en psykopat eller något:)

Annars har jag drömmar om livet, vad jag vill göra. En del har jag uppfyllt en del har jag kvar som jag periodvis jobbar på för att uppfylla. Dom vill jag behålla för mig själv då jag hatar känslan man får från andra när man inte lyckats med något man försökt sig på. Det är roligare när man lyckats att få berätta då att det varit en dröm man länge har haft. Det handlar inte om att jag inte klarar misslyckanden, det handlar om att jag aldrig velat vara någon som man tycker synd om. Det är inte riktigt jag.

Drömma bör man annars dör man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar