måndag 27 december 2010

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Det beror ju dock på varför man är låg..........

Oftast så brukar min älskade man och mina barn få mig att må bättre men ibland är det ju dom man är trött på......Då är det skönt att ha vänner. Inte många nära men några kära som alla har en speciell plats i mitt hjärta.

På det mera materiella planet funkar

Glass då självklart chokladglass:)

Shoppa - ja det är hemskt men jag erkänner det iaf

SATC - funkar ALLTID! (älskling, boxen är rea nu på cdon, 399 kr! OJ va glad jag skulle bli:):):))
Träna - dansa, gå, simma, mm ja eller hur tänker ni som känner mig....SHIT va hon INTE tränar den där tjejen MEN det händer ibland faktiskt och då mår jag bättre.

BLOGGA!!! snart firar den 1 år!!!!!För mig är det stort. Dagbok har jag klarat att skriva max en hel vecka i sträck nånsin så att jag faktiskt plitat ner mer än 400 mer eller mindre intressanta inlägg under detta år är helt fantastiskt. Så det så!

MUSIK - behövs ingen närmre förklaring där - Mmmmmetropol och Spotify - Thats it!

Nu kommer jag inte på nåt mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar