måndag 27 december 2010

Då ville jag slå honom hårt i ansiktet faktiskt!!!!!

Den jäveln frågade om jag var gravid!!!!!!!!!

NEJ sa jag. Jag är bara tjock. MAT byggde denna vackra mage.

Jaha, nähä men bra att du är ärlig sa han och skrattade.

Jag skrattade jag med, ett falskt skratt med ett påklistrat leende på mina läppar. Egentligen ville jag döda honom i just det ögonblicket eller iallafall slå honom hårt i ansiktet eller åtminstone knuffa omkull honom så att han skrapade upp ansiktet och började blöda.

Som om jag inte visste.........

2 kommentarer:

  1. Jävla idiot!! Sånt säger man aldrig och du ser inte alls gravid ut!!! Tror jag hade åkt fast för mord om nån sagt så till mig....

    Kramar
    Anna Axén

    (vem det nu än var som frågade var det en idiot...)

    SvaraRadera
  2. Den idioten är en släkting på mannens sida som synes kan vara rätt ocharmig ibland. Tycker mest synd om honom för att han är en tvär och bitter liten man.;) men det kändes i hjärtat ändå trots att det är befogat:)

    Efter nyår så.........

    SvaraRadera