torsdag 30 december 2010

Hej hej kräksjukan, hej på dig kräksjukan.....

Jag tror jag ogillar kräksjukan lika mycket som jag ogillar Hej Monika......... fast kanske lite mer ändå....

Mannen och stor kräks. Jag och liten kämpar emot. Jag matvägrar och knaprar vitpepparkorn. Vill inte bli sjuk i denna vidriga sjukdom. Har hållit mig borta från allt vad kräk heter senaste tiden osså tyckte mannen ändå att det var en bra ide att fara iväg och fira liten 1 åring som spytt på morgonen. Behöver jag säga att han fått onda "vad var det jag sa" blickar hela dagen lång???

Fuck vad jag hatar det här!

Hej då nyårsfirande!

2 kommentarer:

  1. Stackare!!!! Fy fy fy!! :-( Tur att vi inte kom förbi med tårta, smart av dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur!!!!! Hoppas liten skrutt mår bättre!

    Kram på er

    SvaraRadera