tisdag 28 december 2010

Det är dom små sakerna.......

som gör en så glad ibland. Att en väns man kommer förbi med en chokladask och en julklapp!!!!!! Till mig....bara sådär:)! Tjejen som det kom ifrån, den där A, hon är speciell. Förutom att hon är omtänksam, snäll, alltid glad och allt det där så är hon oxå en av dom starkaste människor jag vet. Allt som hon och även hennes familj gått igenom är helt galet och att hon fortfarande står upp är oxå helt galet. Hon är en helt fantastisk människa och jag är så glad över att ha fått henne som min vän.

Tack älskade A för att du är så fin. Du gör mig glad och jag är verkligen så tacksam över att jag hittat dig.

Jag förstår att din baktanke med chokladen är att du verkligen ska få träningssällskap efter nyår;) Jag har ju lovat:) ha ha ha

Kram på dig fina, vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar