söndag 5 december 2010

Dag 3 - Mina föräldrar

Ja, vad ska man säga om dom? Tacksam för att dom skaffade mig men känner inte någon tacksamhetsskuld direkt. Med risk för att låta bitter så ska jag inte säga så mycket om mina föräldrar. Man väljer inte sina föräldrar från start men man kan senare i livet välja att inte ha dom vilket jag gjort för längesen.

Jag ska istället vara en så bra förälder jag bara kan till mina små änglar. Jag ska finnas där i alla väder. Ställa upp och stötta. Ge kärlek och råd så mycket dom vill. Det är ju min uppgift som förälder att hjälpa mina barn till ett bra liv så att dom växer upp och blir bra människor helt enkelt. Faktiskt min jäkla skyldighet.

Tänk om mina föräldrar skulle tänkt som jag...............................................

1 kommentar:

  1. Om dina föräldrar säger vi; Sol i sinne, brun inne! / Rudolf

    SvaraRadera