onsdag 15 december 2010

Här får du, min andra halva....


Du säger jag aldrig bloggar om dig så nu gör jag det!

I mer än halva mitt liv har du funnits där, i vått och torrt. Ibland har vi blivit vilse men alltid har vi hittat tillbaka till varandra. Ofta gör du mig tokig lixom jag gör med dig men det hör till efter 20 år tillsammans. Du ÄR min bäste vän på ett sätt bara du kan. Du finns alltid där och det gör mig trygg och varm. Du är omtänksam, snäll och jag blir bara halv utan dig. Mina dåliga sidor balanserar du med dina goda och kanske gör jag detsamma med dig. Tack för att du öppnade mina ögon igår när vi faktiskt var rätt vilse. Jag förstod inte att du kände precis som jag. Det är så lätt att bli ett med sitt ego och glömma bort att försöka känna från andra sidan. Jag vill fortsätta att bara känna och ge kärlek, det andra kan vi väl bara strunta i nu. Det blir så onödigt ont bara. Om jag lyssnar på dig så lyssnar du på mig!

Vi säger så då!

Jag älskar dig för att du är just du och ingen annan. Tillsammans är vi starka och inte bara en och en mot varandra.

Amore my love, amore!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar