torsdag 9 december 2010

Dag 7 - Min bästa vän

Så olika men ändå så lika.

I 12 år har hon funnits vid min sida i alla väder. Sorg, lycka, vardag. Oavsett vad som händer så finns hon där.

Jag minns för några år sedan när jag blev dålig av en medicin då hon skjutsade in mig till danderyd runt midnatt, satt sen med mig i ett akutrum hela natten ända fram tills klockan 7 på morgonen då jag blev frisläppt. Hon skjutsade hem mig och for sen till jobbet!!!!! Det är kärlek för mig och jag skulle gjort samma sak för henne.

Min bästa vän är kärlek. Hon är trygghet. Hon är lycka. Ibland gör vi varandra galna för att vi är så lika men ändå så olika. Det är också kärlek. Ingen känner mig som hon gör, på gott och på ont.

Du vet hur mycket du betyder för mig. Det finns ingenting i denna värld som kan ändra på det. Jag älskar dig och ser fram emot 12 år till tillsammans....minst.........

Carpe diem, vännen min!

1 kommentar: