fredag 22 januari 2010

Mera film....

"Jag lovar att bli en sundare och friskare människa under semestern"

Sällskapsresan, i love. Där är en riktig feelgood film. Jag föreslog just att vi skulle ha sällskapsresanmaraton, får se om det blir av ikväll eller imorrn. Barnen har inte ens somnat ännu. Stor ligger och surar och snyftar lite högt för att en av hans 3 "nattlampor " glappar och går inte att tända just nu. Liten ligger och morrar i sängen. Och här sitter jag och väntar på att dom båda ska somna så att jag kan få hälla upp lite kaffe bryggt av ett alldeles nyöppnat paket, mums och trycka i mig en kexchoklad:) Det är väl lillördag idag eller förlördag eller whatever;)

Idag var vi i kista galleria och fikade med svägerskan och hennes pyttlilla som snart blir en hel månad gammal, oj oj oj:) Så liten och fin är han. Min lilla ser ju ut som enormus gigantus i jämförelse men han är ju faktiskt 5 månader äldre. Shit vad fort det går och vad det händer saker. Snart har dom skäggfjun och kör moppe......

Igår såg vi Sommaren med Göran och den var helt ok, lite småkul men inte mer än så tycker jag. Kanske beror på att mina förväntningar var väldigt höga eller så är min humor kass, jag vet inte.

Lyssnar på metropol just nu och dom kör massa dance, the essential mix, blir sugen på att dansa. Det är sån där musik som man står och dansar till och gärna är lite smålullig:) Det var längesen man var det. Fasen dax för det snart. Kanske ska fixa ihop en tjejmiddag och dricka lite och sen ut och dansa. Jaaa det ska jag göra. Måste bara sluta amma först.....

Nu tror jag att dom har somnat......Yes, kaffe och choklit, here i come......

"Chokla e bra för de gör mig gla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar