onsdag 13 januari 2010

Grrrr jäkla migrän..

Vaknade med migrän idag igen:( Lämnade på dagis och åkte sen hem och sov med liten. Dessa dagar är så tråkiga. Man tappar helt lusten till allt. Hade jag inte haft liten så hade jag sovit hela dagen. Så down blir jag när skiten kommer. Fan vad drygt det är.

Halvkul med "det nya livet oxå".... ha ha ha det som typ innerbär= no choklit or any other mumsssissss i soffan på kvällen efter barnens läggdags. Aaaaahhhhh jag skulle kunna döda för bara en liiiiiten cholkitbit. Ahhhhhhhh , lååång homer simpson dreggel...........skittrist....MEN kanske kan visa mig i bikini i sommar om jag håller på det här nu och rör mig lite, kanske.....

Imorrn är det babysimdax igen efter juluppehåll. Det ska bli kul. Uss jag är helt tom i huvet. Trodde jag ville skriva men nu lägger jag ner......

I morrn är nog en bättre dag..

1 kommentar:

  1. Tack för att DU finns Raring! :-) Du skriver så fina ord om oss.
    Skönt att ventilera sig lite va?
    Jag dricker morgonkaffe och har en sprattlande gnällig bebis framför mig. Han har många åsikter om allt. Vi har varsin bebis med egen vilja tror jag. Det kommer bli mycket bus i framtiden. :-)
    Lycka till på babysimmet idag! KRAMAR

    SvaraRadera