söndag 10 januari 2010

Nu är det jul igen......

Idag ska vi till farmor och farfar och ha julgransplundring. Och precis just nu kommer min 5 åring och försöker utöva utpressning för att få som han vill, vad gör man:) Lilla skitungen;)

Iaf så ska vi dansa, käka godis och äta mat. Jättemysigt.

Har tillbringat morgonen med att hoppa runt på familjeliv och ställt lite frågor om välling och sånt kul. Kan ju inte låta bli att provocera lite med ditt och datt oxå:) he he he. Ibland är det rätt kul men lite jobbigt när det blir sånt jäkla hallå över något man skrivit och tyckt om. Anna Wahlgren är ju tex ett sånt ämne. Antingen avskyr man henne eller så dyrkar man, jag lutar mer åt avsky än det andra, eller egentligen så känner jag mest att jag inte tänker lägga nån tid på någon som är självutnämnd expert när det gäller barn bara för att hon råkar ha typ 9 st. Dock det faktum att hon går emot hela bunten med experter som forskat sen hedenhös inom området psd där dom kommit fram till att barn ska sova på rygg och att det har minskat dödligheten med typ 70 % sedan 80-talet, det gör mig förbannad. Ännu värre att föräldrar medvetet utsätter sig själva och barnet för detta, men har ett andningslarm??? är helt obegripligt för mig. Hon borde bli åtalad den häxan..... Det är MIN åsikt. Ha ha ha hets men nu är det avklarat.

Nu ska jag hjälpa stor här och sätta på en film och servera youghurt.

"Räven raskar över isen"

psd= PlötsligSpädbarnsDöd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar