fredag 8 januari 2010

Efter bolibompa....

åker ungen i säng idag....Jag la honom vid kvart i nio och han somnade vid kvart i 11!!!!!! Måste kissa, måste bajsa, ont i magen, när ska du sova? vad gör du? ska du sitta här uppe själv? oj nu har jag ännu ondare i magen, måste bajsa-nä det kom inget, när kommer pappa....osv.........grrrrrrrrr

Jag satt och kollade på flashdance och åt dumlesnacks i smyg:) Jag älskade flashdance när jag var liten. Nu märkte jag hur jävla dålig den är, ha ha ha fast jennifer beals är ju snygg så det höjer väl filmen lite iaf men jag har aldrig fattat varför hon dejtar den där killen som inte alls är snygg. Ser bara gammal ut och som en korsning av david hasselhof och han den mörka killen från vänner, ross. Aj aj aj....

I morse frågade stor om jag satt och åt dumlesnacks i smyg för han tyckte han hörde när jag hällde upp i en skål......Nääää sa jag, jag drack ju bara te, det såg du ju... Han sa: Jaha då var det väl när du gjorde teet som jag hörde....Ha ha ja absolut sa jag.....;) Dagens uppdrag: Lära mig smyga bättre när jag stoppar käften full!



Snö snö jättevita snö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar