tisdag 26 januari 2010

Slutbajsat nu hoppas jag....

Nu har jag beställt en "plocka upp efter din hund" skylt på nätet. Jättebra sida där man kan göra skylten själv. Dock inge bra att göra skylt när man är arg....texten blir lätt lite aggressiv då:)

Iaf så är jag sååå trött på alla idioter som just nu låter sina hundar bajsa i hörnet på vår tomt. Vet dom inte att det finns barn som leker här? Eller överhuvudtaget att det är så äckligt med bajs som ligger? Fast det kanske man inte tycker när man har djur själv, vad vet jag. Mannen är dock rädd för att dom med hundar ska bli arga när dom ser skylten och faktiskt just därför låta hunden bajsa men då är det väl bara att hoppas på att man ser när det sker så att man kan rusa ut med en spade och kasta skiten efter dom, ha ha ha vilken syn..;)

Iaf så längtar jag efter min skylt nu........

"Mindre hundbajs åt folket"

http://skyltmax.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar