fredag 1 januari 2010

Hur jävla epa kan man vara egentligen???

I morse vaknade jag vid halv 6 av en jävla epatraktor hos grannen som lät som om den inte var från denna världen. Nån liten skitunge, för det måste man ju vara om man kör epa, skulle iväg men var såklart tvungen att stå och gasa och vad sjutton han nu gjorde. Motorn lät helt sjukt högt och smällde och hade sig i flera minuter. Jag var nästan på väg att springa ut och fråga om han var helt jävla dum i huvet men tack o lov så körde han iväg innan resten av familjen hann vakna.

Till saken hör ju oxå att jag vaknade med migrän. Hade pissont i precis hela huvet och mådde illa så epakillen kan skatta sig lycklig att han hann iväg för väckta migränmorsor är bland det värsta man kan frukta. Kanske tur för mig oxå att han drog. Förmodligen så hade jag om jag sprungit ut, halkat ner för hela trappan, tappat morgonrocken, väckt hela familjen och sen legat där på altanen i snön och spottat och fräst utan att få fram ett vettigt ord och det var ju inte riktigt den bilden jag sett framför mig från början:)

Iallafall, j-vla epa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar