tisdag 12 januari 2010

Burrrr

Sååå kallt:( Trött på denna kyla nu. Tack och hej, kul att du kom, kuligare när du försvann.....

Idag ringde jag min bortgångne väns mamma och pratade lite. Hon och jag jobbade tillsammans på dagis för massor med år sen. Det var riktigt jobbigt. Som mamma kunde man känna smärtan i hjärtat när hon berättade mer detaljer om hur det gick till och hur hon kände när hennes älskade barn gick bort. Det är ju något av det värsta som kan hända, att bli tvungen att se på när ens barn försvinner bort från en. Mitt hjärta värker för hennes skull, för hela deras familj, släkt, ja för alla som stod honom nära. Han var en fin människa och borde ha fått stanna kvar här. Det finns så många andra som kunde fått försvinna istället. Onda människor som inte förtjänar att leva. Uss det är så orättvist...... Fick veta när begravningen blir idag och det är inget som jag ser fram emot men såklart tänker jag gå. Uss nu blev detta för jobbigt....

Kärlek till er alla som har det så tungt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar