onsdag 27 januari 2010

Vart kommer allt ifrån?

Jag snackar snor.....Jag snyter, snyter,snyter.....Vart kommer allt ifrån???? Det känns som om hela huvet är fyllt med bara snor snor snor.......snor

Var i väsby centrum idag och lunchade med min chef. Det var trevligt men jag borde ha varit hemma och vilat känner jag. Imorrn blir det inget babysim:( För mycket snor helt enkelt......

Nu är det robinson i soffan med kanske lite mangosorbet och kanske lite rooibos te... och snor...massor med snor...... fy vilket snorsnack men det är det som gäller just nu. Tänk att det just nu är det som är aktuellt för mig, snor..... fast lite kärlek är det oxå........men det tänker jag inte skriva om.....det ska jag bara njuta av....:)

"ge mig kärlek, kärlek, kärlek, ta bort mitt snor"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar