tisdag 26 januari 2010

Just feel the rythm....

and shake your assssssss.........

Magdans idag:) Yeeee, kul som fan. Synd bara att jag kände mig som en fet gris framför spegeln. Måste jobba på min självkänsla lite. Måste oxå hitta min stil klädmässigt för att känna mig bättre framför spegeln. Linne, kortärm eller kanske långärm....Skitsaker att fundera över kanske men det kanske kan vara ett trick för att få det hela att kännas bättre..... Iaf så var dansen kul och jag lär ju ha tokträningsvärk i hela kroppen i morrn, hoppas jag:) Habibi....

Stor hade premiär idag på simskolan, jag fick vara med i 5 minuter sen "Säg hej då till alla föräldrar" och vi blev utkastade från hallen och skulle vara tillbaka 45 minuter senare. Herregud, där kan du snacka om ångestattack. Min lilla alldeles ensam i vatten med främmande människor....och han som inte vill få vatten i ansiktet....Oh my good........ Jag satt utanför så att jag såg honom men han såg inte mig. Kortfattat så tror jag att han växte minst 10 cm och hans stolta mamma 10 meter. Fy sjutton vad jag älskar den där lilla killen. Han är så modig och så duktig. Orden räcker inte till. Med andra ord, både han och jag blev överraskade idag över vad han faktiskt klarar av, utan en hönsig mamma:) Kärlek........

Dans dans dans och lite sim.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar