tisdag 19 januari 2010

Man vet att man lever......

när man är grymt sugen på en whisky när dagen är slut och barnen äntligen sover fast man aldrig har druckit någon whisky i hela sitt liv... ännu.....

Stor är helt jäkla hopplös vissa dagar, alla dagar nästan. Tjat tjat tjat och gnat så man blir ju helt gråhårig. Vad sjutton ska man göra???

Whisky luktar äckligt och smakar säkert likadant. Droger är inte min grej tror jag, har ju aldrig provat. Socker däremot är jag ju rätt svag för men lugnar det? Blir mest tjock tror jag. Men om man skulle prova att snorta lite florsocker eller något. Åh herregud vad jag tramsar men jag är så jäkla fucked up i huvet just nu så jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kanske skulle prova bortskänkes på blocket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar