lördag 30 januari 2010

Majskrokar och En annan del av köping.......

Tobbe i En annan del av köping, hur skön kan man bli? Ha ha ha fan vad jag garvat åt honom. "Håll käften"......Alla är ju rätt sköna men han är fan bäst:) Spontant så känns det som deras liv är ganska enkelt men vad vet jag.

Känner mig rätt låg allmänt just nu. Mycket migrän plus att jag ju fortfarande är sjuk men snormängden har minskat nu iaf, tack och lov. Idag har varit en skrotdag mest hemma fast jag och stor åkte till täbban och handlade present till storkusinen som fyller 14 år imorrn. Helt sjukt att han är så stor nu. Jag satt med honom i knät när han var 3 timmar gammal på bb:) Bror och frun hade inte ens kommit ut ur förlossningssalen:) Det var ju mitt första brorsbarn så ivrig var jag och bara kastade mig dit....Iaf så blir han 14 år nu.....O tänk att jag bara är 23 fortfarande;)

Min lilla är redan 6,5 månader och upptäckte på riktigt idag MAJSKROKAR. Han fick smaka hos en kompis för några veckor sen och det gick ju i så idag på ica tog jag en liten påse. Shit vad han åt när vi kom hem. Efter han försvinnande fort gick in på nr 7 kände jag att det var dags att bromsa lite och då drog han igång tutan.......Herregud vilken röst den där lilla plutten har......Känns som om den går genom märg och ben. Hög och bestämd plus att han skrattar åt sig själv när det låter högt och med något nytt ljud.....Högt men roligt såklart när han håller på....min lilla skrutte......Kärlek

Nu står min man och pruttar högt i köket och tittar på mig och väntar på en reaktion....han fick en "om blickar kunde döda blick"......Inte lika gulligt med höga ljud från honom.......inte alls faktiskt..... mupp......

natti natti......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar