torsdag 21 januari 2010

Min stora feta grekiska semester......

är titeln på filmen som vi såg igår. Trodde såklart att det skulle vara en superbra uppföljare till Mitt stora feta grekiska bröllop som jag tyckte var skitbra MEN ICKE. Tjejen var med som var med i den första men resten, aaaah shit jag har inte ord för hur dålig den var. Den hade absolut inget med den första att göra. Storyn var så kass så man satt och skrattade för att det var såååå dåligt. Totalt slöseri med tid. Blä.

Kvällens film är Sommaren med Göran, av och med Peter Magnusson. Min idol:) Behöver jag ens säga att mina förväntningar är skyhöga:) Åh vad spännande.

Så nu är det feelgood totalt här. Vi fuskar lite med lite chokladglass idag. Gott till kaffet. MMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmums mys pys......

Just det, filmens riktiga titel var "My life in ruins"...... Hur kan man få det till "Min stora feta grekiska semester"????? Plus att det stod på fodralet att den var gjord av samma som gjorde "Mamma mia"...???? Dom måste ha rökt nåt eller bara varit väldigt trötta eller nåt för som sagt, rena rama skiten var det, så det så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar