måndag 18 januari 2010

Okej...

Resumè, hmmm stavas det så? ja ja iaf, av helgen. Hm låt se, migrän, migrän och typ migrän:( Trots det så var vi på 30 årsfest i lördags. Innan hann jag oxå utan barn fara till täby centrum och köpa en tröja på gina tricot och fika med bästisen. Iaf så var festen på bowlinghallen här i stada. Mat och bowling med barnen. Stor höll igång heeeela kvällen och verkade knappt trött när vi vid halv 12 tyckte att det var dags att fara hem. Liten somnade i vagnen vid 9 och sov som en stock, fattar inte hur i det oväsendet men det gjorde han iaf.

Vi blev uppdelade i lag och jag och mitt lag vi bowlade som bara tusan från 9 tills det var dags att fara hem. Jag tog nog stilpoäng vid varje kast kroppsmässigt. Det känns i varje muskel fortfarande;) Attans vad kul det var. Även om jag inte är speciellt bra så är det så fantastiskt kul. Tack för en rolig kväll.

Gårdagen vaknade jag upp och kände mig bakis med migrän i precis hela huvet och mådde illa som en häst. Jag drack 3 fanta och det fick man sota för dagen efter....... Det var bara att försöka smyga upp på världens knakigaste sovrumsgolv utan att väcka hela familjen och ta medicin och kallgrejen och lägga sig igen. Jag tog dock stors säng eftersom han låg mellan oss i lyxsängen och snarkade för fulla muggar. Det gjorde den största oxå så det kändes totalt meningslöst att ens försöka att sluta ögonen mer i det rummet. In i stors rum och ner i hans inte så stora säng. Visserligen en växa säng men sista delen är inte utfälld så man är ju lite krokig när man ligger där. Sen är ju madrassen anpassad efter typ 1/3 av min vikt så jag kände mig som prinsessan på ärten, aj aj aj MEN jag kände mig som en prinsessa och det är ju inte varje dag man får göra det. Tyst och skönt för öronen var det iaf så det var värt det.

Resten av dagen var bara skrot men alla verkade vara lika trötta så det gjorde inget. Kollade på natt på museet och ensam hemma....igen.......igen ........igen .........

Förkylda har vi blitt jag och stor. Han snorar och jag oxå.jäkla drygt. Känner mig fantastiskt söt här med datorn i knät, rufsigt halvflottigt hår, ett jävla munsår som bara kliar (och som jag dessutom inte kan behandla med alla dessa supermedel som finns på marknade som ska ta bort det innan man ens hunnit få på skiten för jag AMMAR. Allt är farligt när man ammar. Jag kan äta triptanmedicin som påverkar hela kroppen men inte ha lite smörj i mungipan????) Skumt. Iaf vidare på hur jag ser ut och känner mig, toktäppt i näsan, sitter här med öppen mun för att det inte går att andas genom näsan och försöker komma på vad vi har gjort i helgen. Det var nog det hela...Får nog stilpoäng idag oxå tror jag.......

Moln regn och snö, tö tö tö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar