söndag 18 april 2010

Rock an ring...

Jag rockar fett med min rockring..;) Det är helt sant att jag rockar men att det är bra....nja min stora tycker jag är grym:) Försöker dock förklara att den INTE ska ramla ner efter 2 varv men han tycker ändå jag är bäst! Idag lyckades jag dock varva in mig på varv nr 7:)))) Vadan detta nu undrar ni, såhär......Jag magdansar ju igen. Förra omgången jag gick för kanske 2-3 år sedan var jag mycket bättre än nu. Har känt mig mer stel denna gången:( Mindes dock att rocka ring är ett effektivt sätt att få igång den stela kroppen och samtidigt sätta en del magrörelser så nu ska jag rocka lite varje dag. Så var det med det. Bra kan bli mycket bättre helt enkelt;)

Är säker på att min rockring dessutom är magisk. Igår när jag stod och rockade så var det såklart svårt att inte tänka tillbaka på ens glansdagar inom detta område. Som liten var man ju grym på både rockring och hänga knäväck mm. Jag och min bästis Sussie gjorde detta mycket mycket mycket. Stod iaf och tänkte på oss när det helt plötsligt knackar på fönstret...och tro det eller ej men där står hon!!!!!! Helt sjukt. Vi har stött på varandra en del under åren men som med så mycket annat så har steget från att ses till att ses mera varit svårt att ta. Viljan finns men ja ni vet bla bla bla. Det visade sig att hon med sin familj håller på att bygga hus bara ett stenkast från oss. Dessutom har hon en liten hon oxå, en liten tjej som är typ 3 månader äldre än min lilla. Hur kul som helst. Våra små kommer nog inte att rocka ring tillsammans fast jo kanske;) vem vet:) Fantastiskt kul iaf tycker jag. Gissar att det kommer bli mycket pinsamt prat om oss som små bustjejer;) Till våra mäns förfäran kanske;)

Idag är det sol och vi ska ut och skotta grus på gångarna. Huset med dess tomt från helvetet som aldrig blir färdigt. Där bor vi....än så länge......!!!!!

Carpe diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar