måndag 19 april 2010

Frost och veckomatsedel!

Mmm vad kul det lät och vilken härlig kombination av intressanta ämnen;) Inte så märkvärdigt med frosten...bara konstaterade att det är frost på biiiiilen:( Vilket då betyder att det är och har varit kallt. Känner spontant bara bajskorv! Jag är vår nu! Vill bara ha sol och varmt.

Vidare med veckomatsedel så börjar jag inse att menyn på il forno inte är så varierande:¤ Sååå jag kanske ska börja laga mat här hemma och att då ha en matsedel för varje vecka kan ju då underlätta. Får se hur det blir med den saken;) Thaimat ÄR ju faktiskt både nyttigt och gott;) Och jag ÄR ju så lat MEN as a hard working woman:¤ som jag ju är just nu så borde min man få fixa maten och därmed veckomatsedeln så problemet är ju då löst!!!!Visst darling;)

Slut på svammel nu. Fixa i ordning och iväg och jobba. Jag känner att solen kommer gassa hela dagen.....ända tills jag kommer hem och får bruna näsan lite....då kommer den gassa ännu lite till och då är jag så lycklig:) Även idag ska jag fånga dagen, för jag mår bra!........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar