söndag 11 april 2010

Lite trött......

men det är det värt:) Tjejmiddag igår och det var sååå kul. Kan inte bli annat än så med världens bästa tjejer:) Kvällen slutade på tegelbruket och trots att vi typ med några undantag var äldst så var det ändå helt ok. Vi var ju klart hetast iaf;) ha ha ha.....mmmmmm. Men såhär, jag önskar absolut inte att jag var 20 igen. Jag trodde att jag gjorde det men om jag tänker tillbaka på hur jag var just när jag var 20 så......nä......Var en rätt jobbig tid. Man visste ju ingenting. Vad man ville och framför allt vem man var. Total identitetskris hade jag och jag brydde mig för mycket om vad andra tyckte om mig. Behövde bli bekräftad mer eller mindre för att känna mig bra och det var ju jävligt jobbigt. Bara det att gå ut på krogen och alltid känna sig lite mindre snygg än alla andra var ju skitjobbigt. Idag bara vet jag att jag är snygg, helt enkelt;) Känner att jag lixom inte behöver bevisa något om man säger så:)

Vi var 5 tjejer och saker kommer ju fram under en sån här kväll...........En av oss är spelberoende:) Jag tror inte att hon visste det själv men efter denna kvällen vet vi det iaf. Skitkul tycker jag för jag vågar aldrig ställa mig vid bordet själv. Man kan säga att jag är allas sidekick vid spelbordet när vi är ute. Ivrigt påhejandes att satsa mera..........Hon förlorade allt och det är mitt fel, sorry;) En annan av oss är egentligen en liten rockertjej som börjar komma fram nu efter många års förnekande. Kan kanske bero på att killen hon dejtar är en rocker:) ha ha ha vad det nu innebär men det kan ni suga på. Den tredje av oss hade för kvällen en hemlighet under tröjan....nämligen att hennes ena bröst var på väg att explodera....(hon ammar fortfarande på ena bröstet) Hon skulle många ggr ut och pumpa men är nog väldigt lik mig och tycker det är för krångligt så hon genomled kvällen under påfyllning om man säger så;) Den fjärde av oss är nog egentligen rätt vild men la band på sig....passar inte att flippa ur för mycket när man är mor till 2:).......Men hon var på g flera ggr.....Vänta bara tills nästa tjejkväll!

Å jag då....Vad kan jag säga om mig själv? Kanske det jag sa tidigare, att jag är så mkt mer självsäker idag än när jag var 20. Gick faktiskt mest och kände mig nice:) Gillar mig själv just nu bara. Lite mindre, lite slätare och lite snyggare:) ha ha ha ha jag vet att sånt här sticker i ögonen på många men det är ju så jag känner nu helt enkelt. Me like me.....Å jag älskar mina vänner. Tack för en rolig kväll. Nästa kör vi snart hos mig. Puss på er!

3 kommentarer:

  1. Puss på din näsa..Längtar tills nästa tjejkväll
    m utgång någon annanstans..ha ha
    Och förhoppningsvis ammar jag inte då!

    Kramelikrams från Tokan

    SvaraRadera
  2. Du min sköna. En liten rocker, det har jag alltid varit....:) Och fin som snus, det har DU alltid varit! Tack snälla för en underbar kväll. Ni gör min vardag som en dans på små rosor. Varje dag, om och om igen:)

    Puss då!

    SvaraRadera
  3. Åh mina fina, ni är så söta:) Tack för en rolig kväll och jag hoppas vi gör om detta igen väldigt snart. Se dock till att boka in den 27 maj för oss. SATC på bio och sen något annat kul tycker jag. Kanske middag hos mig efteråt om man går tidigare??!

    Puss på er

    SvaraRadera