torsdag 29 april 2010

Lite trött fast på ett skönt sätt lixom.....

sitter i soffan och lyssnar på grymma metropol. Känner mig så fantastiskt trött men som sagt mer på ett skönt sätt. Var nere och simmade idag igen medans stor fick gå simskola igen. Blir ju typ 2 dagar i veckan vilket är grymt bra för oss båda. Han lär sig mer och mer och jag blir fastare och lite snyggare för varje gång:0 Ha ha ha MEN det känns jäkligt bra iaf. Jag behöver ju oxå öva mig lite i vattnet på både det ena och det andra. Idag har det mest varit stress fram och tillbaka så att avsluta med lite sim var faktiskt riktigt skönt. Imorrn är det jobb igen och det känns helt ok. Det är lixom ok att jobba men jag lever inte för att jobba, jag jobbar för att leva och då underlättar det om jobbet man har är rätt bra iaf. Känns fortfarande som en utmaning eftersom en stor del av tiden så känns det som om jag flyter runt i rymden och inte har en susning om vad jag gör där egentligen MEN på något magiskt sätt så får jag ändå rätsida på allt så småningom. Oj va flummit det där lät men jag är ju lite så:) och det är ju lite så med mitt jobb. Det positiva är ju ändå att jag lär mig något nytt varje dag...nästan iallafall.....

Imorrn är det valborg och jag har total torka i mitt huve just nu för jag är bara trött och borde typ sova eller nåt fast först måste jag bädda nytt i sängen och det känns så häääääääääääär jobbigt så jag blir nog här ett tag till och fyller ut mitt totalt ointressanta inlägg för dagen;)

Här kommer låten som vi ska uppträda med på hemligt ställe på hemlig ort om ett par veckor.....:






Flirtig låt och så är även vår dans till;) Ska bli så kul!!!!!

Habibi...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar