fredag 16 april 2010

Osså var det dags igen...

för jobb:) Var första dan i onsdags och jag var jättenervös. Trodde jag hade glömt allt men det gick faktiskt ganska bra. Har dock mjukstartat lite;) Liten vaknade halv 6 imorse.....Han var pigg, hans mamma var inte pigg. Försökte med att hyssa lite strängt att han skulle sova mer men han bara skrattade och näpp, det var dags för välling och sen upp. Tänk att det finns folk som alltid går upp halv 6....eller som som går upp ännu tidigare och börjar jobba halv 6....Uss det måste ju nästan räknas som tortyr ju;) Gud va jag är lat och borskämd, ha ha ha

Det regnar och blåser ute:( Hade inte räknat med det....fast någon sa att det skulle vara snö???? och det är ju inte sant...ännu iaf. Jag hade räknat med sol och varmt och kjol och bara mys ju:( Pisskissväder......Fast det kanske inte gör så mkt när man ändå bara ska sitta inne framför datorn....men ändå...

Nu ska jag göra mig färdig och dra......kexchokla`.....mmmmm det skulle vara gott........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar