söndag 11 april 2010

Men mätta blev vi....

2 ggr.......Först hemma på middan och sen kl 3 inatt.........På mc donalds, jag och en av tjejerna:) Hon var fyllehungrig och hade tänkt kaviarmackor när hon kom hem men så fick jag ett ryck och svängde av vid just mc donalds och hoppsan att det var öppet:))))) Smarrigt var det och hur längesen som helst som man satt och smaskade fyllekäk mitt i natta:) Färden hem i bilen sen satt kompisen och bad böner till gud eller nåt om att hon inte skulle må illa och kräkas utan vakna imorrn och må som en prinsessa.......Jag vet inte hur det gick men gissar mer på askungen än prinsessa.......om jag går på hur hon brukar må........puss på dig.....

3 kommentarer:

  1. haha kom bönderna till himlen tro?

    SvaraRadera
  2. Mysigt var det verkligen i lördags!!
    Är dock fortf trött..

    Vilken fiin blogg du har gumman!!

    Kram kram från en vän som pratar väldigt fort tydligen...ha ha

    SvaraRadera
  3. Ha ha vi får jobba på ditt snack nån dag;) Dock så kunde askungen hänga med efter ett tag. Love u och ditt snabbsnack dock, ha ha ha! Var det skönt att få tömma sen???? Ha ha hur nasty lät inte det där då....ha ha ha

    Pussen

    SvaraRadera