torsdag 8 april 2010

Hej, jag lider av musikschizofreni....

Japp det måste vara ......I ena stunden sitter jag och tokspelar Promoes "kråksången" i bilen för att i nästa digga loss till Salem el Fakirs superduper "keep on walking":) Lite olika stil skulle man ju kunna säga;) men det är här det är mest hela tiden. Tröttnar oftast att lyssna en hel skiva (om det inte är Kanye...;)) sååå blandat är oftast bäst. Tack världen igen för spotify! Om jag kunde lägga upp en av mina listor spotify här skulle man lättare förstå vad jag pratar om;) ha ha ha

Iallafall tänkte jag försöka göra en 5 i topp lista det jag lyssnar nu.....Alltså det som får mig att höja radion (metropol såklart;)) och de jag mest lyssnar i spotify. Innan det måste jag bara säga att Petters senaste "du gör min dag" faktiskt är riktigt skön. Har inte tyckt att han varit kul senaste åren men skam den som ger sig brukar man ju säga;)....

Iaf som nr 1 blir: Taio Cruz "break your heart" Den spelas hela tiden och jag kan inte låta bli volymen:)

Nr 2 Nancy Ajram "Ah w noss", vår låt magdansen. Riktigt skönt skak där;)

Nr 3 Måste nog bli Salem där, "keep on walking". Varför vann inte han skitfestivalen?????

Nr 4 Alicia Keys "Empire state of mind" Bara henners version av låten utan Jay Z är bäst!!!

Nr 5 Åh denna kommer jag bli mobbad för det men jag kan inte hjälpa det, I love him helt enkelt.....DARIN "You`re out of my life" Har gillat honom sen idol 2004....Det bara ÄR ...!

Sen bara måste jag lägga upp den här för den är sååååå bra....me like





Försök stå still till denna här då;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar