tisdag 27 april 2010

Men varför gör man så då???

Nyheter på tv och dom pratar om ungdomar som lägger ut videos och bilder på sig själva i olika situationer, naket såklart.....Oj oj vems ansvar är det? Nu ska dom lagstifta om bla bla bla.........Tycker att man själv ska ta ansvar för såna saker man gör. Även ungdomar kan väl räkna ut konsekvenserna...eller......Ok att man inte tänkte långt när man var 15 men dum i huvet var man ändå inte.........Plus att jag tycker att man som förälder faktiskt borde ha mer koll på vad barnen gör framför datorn, men det är min åsikt.

Överhuvudtaget så är jag trött på att folk aldrig kan stå för saker dom gör.....Det ska alltid skyllas på saker eller andra runt omkring plus att man inte bara kan acceptera saker som händer......Tex det där askmolnet. Det ska debatteras och diskuteras överallt om hur kunde det bla bla bla....Men snälla, en vulkan hade ett utbrott och det blev aska......Så är det så sluta tjata om det. Trist att det hände MEN inga människor har blivit skadade eller dödade så då kanske det inte är så farligt med att flyget fick stå stilla ett tag. Tänk istället på hur glad miljön blev;)

Aska blaska traska tam taram tam tam tam tam...............

Ingen sol idag, den DÄR veckan, dålig hy och allmänt trist bara:( Vill ha sommar, sol, inte den DÄR veckan och allmänt kul bara....Är det för mycket begärt???? Ska nog pigga upp mig med att dammsuga upp dom gigantiska dammråttorna, smulor mm som göder dom, samt all annan skit som har samlats här i ett par veckor;) För att göra dagen ännu roligare ska jag även ta tag i tvättberget som man knappt ser toppen på.......men först kanske jag måste börja med att röja i köket så man kommer fram och göra frukost för det är nog det som känns mest aktuellt just nu.....

Tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar